Walutomat debiutuje w TV
Walutomat.pl zadebiutował w kwietniu z kampanią telewizyjną. 10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN. Działania promocyjne obejmują również media internetowe, w tym portale społecznościowe, jak również radio.
Do tej pory nasze działania marketingowe nie obejmowały stricte kanałów telewizyjnych. Serwis zdecydował się teraz pójść tą drogą.
– Kampania w TV ma na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości naszej marki, zachęcenie nowych użytkowników do skorzystania z serwisu. Walutomat ma ugruntowaną pozycję w branży kantorów internetowych, ale chcemy poszerzyć krąg naszych klientów. Telewizja jest najlepszym medium, by dotrzeć do masowego odbiorcy – mówi Magdalena Jasnoch, kierownik działu marketingu i PR Walutomatu.
Spot to pełna wieloklatkowa animacja utrzymana w popularnym stylu flat. Ilustracje i animowane elementy korespondują z aktualnym key visualem oraz komunikacją marki Walutomat. Za koncept kreatywny spotu odpowiada dział marketingu i PR Walutomatu, natomiast realizacją zajął się poznański dom produkcji Oversee.
Poza kampanią w telewizji, równolegle uruchomiona zostaje kampania digital bazująca na zjawisku multi-screeningu (social media, programmatic, YouTube, kanały VOD i duże portale newsowe). Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą działania PR content, e-mail marketing oraz kampania w radiu online.
Link do spotu:
Zobacz także
Kupon rabatowy dla nowych Klientów!
Wpisz swój email, a wyślemy Ci 50% kod rabatowy na
prowizję od pierwszej wymiany.
Odbierz maila!
Wysłaliśmy Ci maila z 50% kodem rabatowym na prowizję od pierwszej wymiany!
Kliknij w link w mailu i zarejestruj się aby wykorzystać zniżkę