Czy otrzymam fakturę?
Tak. Walutomat wystawia faktury za pośrednictwo w wymianie walut, za okres 1 miesiąca kalendarzowego. Faktury dostępne są od pierwszego dnia następującego po miesiącu, którego one dotyczą.
Aby zobaczyć wystawione faktury VAT, należy przejść do strony:
Mój Walutomat > Faktury i zniżki
Faktury Walutomatu przedstawiają sumaryczne zestawienie prowizji za pośrednictwo w wymianie walut ze wszystkich zleceń wymiany z danego miesiąca w danej walucie oraz ewentualnych prowizji bankowych za wypłaty.
Faktury są regulowane automatycznie po zakończeniu transakcji wymiany – wtedy od uzyskanej kwoty odejmowana jest prowizja Walutomatu.
Transakcje z serwisem Walutomat należy rozliczać tak samo jak wymianę za pośrednictwem tradycyjnego kantoru.
Zobacz także: Czy od walutowych zysków trzeba zapłacić podatek?
- W jakim celu Walutomat prosi o podanie powodu przelewu?
- Jak założyć konto walutowe?
- Jak zmienić dane osobowe lub numer telefonu?
- W jaki sposób dokonam wymiany w Walutomacie?
- Co zrobić, by wymieniać walutę w Walutomacie?
- Jak długo trwa wymiana?
- Czy muszę się rejestrować, by korzystać z Walutomatu?
- Jak najszybciej wpłacę i wypłacę pieniądze?
- Czy wymiana w Walutomacie jest bezpieczna?
- Ile kosztuje korzystanie z Walutomatu?
- Czy mój bank pobiera prowizję od przelewów walutowych?
- Czy otrzymam fakturę?
Kupon rabatowy dla nowych Klientów!
Wpisz swój email, a wyślemy Ci 50% kod rabatowy na
prowizję od pierwszej wymiany.
Odbierz maila!
Wysłaliśmy Ci maila z 50% kodem rabatowym na prowizję od pierwszej wymiany!
Kliknij w link w mailu i zarejestruj się aby wykorzystać zniżkę