Dlaczego zostałem poproszony o przesłanie dokumentów potwierdzających tożsamość?
Jako serwis oferujący usługę społecznościowej wymiany walut jesteśmy instytucją obowiązaną, tj. podlegającą pod Ustawę o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu z dnia 1 marca 2018 r. Musimy spełniać szereg warunków, aby zapewnić naszej działalności maksymalne bezpieczeństwo. Ustawa ta wymaga od nas m.in. identyfikacji klientów, zapisania ich danych identyfikacyjnych, a także weryfikacji tych danych, dlatego możemy poprosić Cię o przesłanie dokumentów potwierdzających tożsamość.
Aby móc korzystać z serwisu Walutomat.pl musisz uzupełnić wymagane dane, w tym numer PESEL, serię i numer dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport, karta pobytu) oraz datę jego ważności, dane firmy czy prowadzonej działalności gospodarczej. Nie mamy możliwości przeprowadzania transakcji anonimowym użytkownikom. Ze względu na ciągły rozwój serwisu oraz zmiany w legislacji, może się zdarzyć, że Twoje dane będą niekompletne względem obecnie obowiązującego Regulaminu. Wówczas poprosimy Cię o uzupełnienie ich, nawet jeśli korzystasz już z naszych usług od jakiegoś czasu. Możemy Cię również poprosić o potwierdzenie Twoich danych profilowych. Bardziej szczegółowe dane podnoszą poziom weryfikacji tożsamości użytkownika w przypadku jakichkolwiek problemów z transakcją, a tym samym zwiększają bezpieczeństwo Twoich środków. Jeżeli nie uzupełnisz wszystkich niezbędnych danych, nie będziemy mogli świadczyć dla Ciebie usług.
Przypominamy również, że zgodnie z Regulaminem serwisu konto użytkownika jest indywidualne i nie może być współdzielone z inną osobą. Zachowaj ostrożność, pracownik Walutomatu (Currency One S.A.) nigdy nie poprosi Cię o podanie loginu, hasła czy kodu autoryzującego z SMS. Jeżeli spotkasz się z taką prośbą, oznacza to, że rozmawiasz z osobą, która chce wyłudzić od Ciebie dostęp do konta lub autoryzować oszukańczą transakcję. Zgłoś taki incydent do nas i na policję.
Zapewniamy, że dane osobowe naszych Klientów są chronione zgodnie z procedurami i wymogami prawa, t.j. z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane „RODO”). Stosujemy wewnętrzną politykę bezpieczeństwa i ryzyka oraz posiadamy odpowiednią strukturę organizacyjną, wspomagającą bezpieczeństwo danych (dział Compliance, dział Bezpieczeństwa i Ryzyka, Inspektor Ochrony Danych). Regularnie wykonujemy zewnętrzne testy bezpieczeństwa naszych serwisów, aby mieć pewność, że dane osobowe i transakcyjne naszych Klientów są bezpieczne.
- Zablokowaliście moje konto w Walutomacie. Co mam zrobić?
- Jakie dokumenty należy przedstawić aby korzystać z serwisu?
- Dlaczego zostałem poproszony o przesłanie dokumentów potwierdzających tożsamość?
- Za co nie muszę płacić w Walutomacie?
- Czy udzielacie rabatów?
- Jak założyć konto w Walutomacie?
- Co zrobić, aby otrzymać fakturę za usługi Walutomatu?
- Jak poprawić dane na swoim koncie?
- Jestem współwłaścicielem konta bankowego. Czy mogę go użyć w Walutomacie?
- Nie mogę się zalogować!
- Czy muszę się rozliczyć z Urzędem Skarbowym?
- Dlaczego nie otrzymuję wiadomości SMS?
- Jak przekształcić konto prywatne w firmowe?
- Co się stanie z moim kontem, gdy umrę?
- Jak usunąć konto z Walutomatu?
- Ile kosztuje korzystanie z Walutomatu?
Kupon rabatowy dla nowych Klientów!
Wpisz swój email, a wyślemy Ci 50% kod rabatowy na
prowizję od pierwszej wymiany.
Odbierz maila!
Wysłaliśmy Ci maila z 50% kodem rabatowym na prowizję od pierwszej wymiany!
Kliknij w link w mailu i zarejestruj się aby wykorzystać zniżkę