W jakim celu Walutomat prosi o podanie powodu przelewu?
Jako platforma wymiany walut podlegamy pod szereg regulacji, między innymi Ustawę z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Zgodnie z zapisami tej Ustawy, jesteśmy zobligowani między innymi do identyfikowania i weryfikowania naszych klientów oraz do posiadania informacji na temat celu transakcji realizowanych przez naszych Użytkowników. Dlatego prosimy Państwa o podanie tych informacji.
Dane osobowe naszych Klientów są chronione zgodnie z procedurami i wymogami prawa (aktualnie – z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwane „RODO”). Stosujemy wewnętrzną politykę bezpieczeństwa oraz posiadamy odpowiednią strukturę organizacyjną, wspomagającą bezpieczeństwo danych (Dział Compliance oraz Dział Bezpieczeństwa i Zarządzania Ryzykiem). Regularnie wykonujemy zewnętrzne testy bezpieczeństwa naszych serwisów, dlatego zapewniamy, że dane osobowe naszych Klientów są bezpieczne.
- W jakim celu Walutomat prosi o podanie powodu przelewu?
- Jak założyć konto walutowe?
- Jak zmienić dane osobowe lub numer telefonu?
- W jaki sposób dokonam wymiany w Walutomacie?
- Co zrobić, by wymieniać walutę w Walutomacie?
- Jak długo trwa wymiana?
- Czy muszę się rejestrować, by korzystać z Walutomatu?
- Jak najszybciej wpłacę i wypłacę pieniądze?
- Czy wymiana w Walutomacie jest bezpieczna?
- Ile kosztuje korzystanie z Walutomatu?
- Czy mój bank pobiera prowizję od przelewów walutowych?
- Czy otrzymam fakturę?
Kupon rabatowy dla nowych Klientów!
Wpisz swój email, a wyślemy Ci 50% kod rabatowy na
prowizję od pierwszej wymiany.
Odbierz maila!
Wysłaliśmy Ci maila z 50% kodem rabatowym na prowizję od pierwszej wymiany!
Kliknij w link w mailu i zarejestruj się aby wykorzystać zniżkę