Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale nie otrzymuję powiadomień z aplikacji. Co zrobić?
Jeżeli pomimo włączenia Mobilnej Autoryzacji nie otrzymujesz powiadomień sprawdź czy:
- Twoje urządzenie do autoryzacji ma dostęp do Internetu.
- posiadasz najnowszą wersję aplikacji Walutomat. W razie potrzeby zaktualizuj ją.
- wyświetlanie powiadomień nie zostało zablokowane w ustawieniach telefonu. Mogły zostać zablokowane całkowicie lub tylko dla aplikacji Walutomat. Sprawdź czy po zalogowaniu do aplikacji zobaczysz oczekujące powiadomienie.
- korzystasz z właściwego urządzenia. Jeżeli masz aplikację na kilku urządzeniach wejdź w Mój Walutomat > Dane osobowe, przejdź do sekcji Metody Autoryzacji Operacji i zobacz, które urządzenie jest wybrane do zatwierdzania operacji.
Jeśli pomimo powyższych działań powiadomienia nie przychodzą skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Liczba artykułów zawierających frazę “”:
- Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale nie otrzymuję powiadomień z aplikacji. Co zrobić?
- Na ilu urządzeniach mogę uruchomić Mobilną Autoryzację?
- Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale chcę wrócić do kodów SMS. Jak to zrobić?
- Jak włączyć Mobilną Autoryzację?
- Jak potwierdzić operację w aplikacji mobilnej?
- Co to jest Mobilna Autoryzacja?
Kupon rabatowy dla nowych Klientów!
Wpisz swój email, a wyślemy Ci 50% kod rabatowy na
prowizję od pierwszej wymiany.
Odbierz maila!
Wysłaliśmy Ci maila z 50% kodem rabatowym na prowizję od pierwszej wymiany!
Kliknij w link w mailu i zarejestruj się aby wykorzystać zniżkę