Zablokowaliście moje konto w Walutomacie. Co mam zrobić?
Jeżeli Twoje konto zostało zablokowane, wyślij do nas wiadomość. W tytule wiadomości zaznacz, że kontaktujesz się w sprawie blokady konta. Skontaktujemy się z Tobą (e-mailowo lub telefonicznie), aby wyjaśnić sprawę.
Liczba artykułów zawierających frazę “”:
- Zablokowaliście moje konto w Walutomacie. Co mam zrobić?
- Jakie dokumenty należy przedstawić aby korzystać z serwisu?
- Dlaczego zostałem poproszony o przesłanie dokumentów potwierdzających tożsamość?
- Za co nie muszę płacić w Walutomacie?
- Czy udzielacie rabatów?
- Jak założyć konto w Walutomacie?
- Co zrobić, aby otrzymać fakturę za usługi Walutomatu?
- Jak poprawić dane na swoim koncie?
- Jestem współwłaścicielem konta bankowego. Czy mogę go użyć w Walutomacie?
- Nie mogę się zalogować!
- Czy muszę się rozliczyć z Urzędem Skarbowym?
- Dlaczego nie otrzymuję wiadomości SMS?
- Jak przekształcić konto prywatne w firmowe?
- Co się stanie z moim kontem, gdy umrę?
- Jak usunąć konto z Walutomatu?
- Ile kosztuje korzystanie z Walutomatu?
Kupon rabatowy dla nowych Klientów!
Wpisz swój email, a wyślemy Ci 50% kod rabatowy na
prowizję od pierwszej wymiany.
Odbierz maila!
Wysłaliśmy Ci maila z 50% kodem rabatowym na prowizję od pierwszej wymiany!
Kliknij w link w mailu i zarejestruj się aby wykorzystać zniżkę