Jak zmienić dane osobowe lub numer telefonu?
Jeżeli na danym profilu nie była przeprowadzona jeszcze żadna transakcja, dane osobowe bez problemu zmienisz samodzielnie w swoim Panelu Klienta w zakładce „Dane osobowe”. Jeżeli na profilu były już transakcje, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu dokonania zmiany danych.
Numer telefonu możesz również samodzielnie zmienić w zakładce „Dane osobowe”. Zmianę numeru telefonu należy potwierdzić kodem SMS, który jest wysyłany na dotychczas podany w profilu numer telefonu. Jeżeli nie masz już dostępu do dotychczasowego numeru telefonu i nie możesz potwierdzić jego zmiany kodem SMS, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania dodatkowych informacji.
- W jakim celu Walutomat prosi o podanie powodu przelewu?
- Jak założyć konto walutowe?
- Jak zmienić dane osobowe lub numer telefonu?
- W jaki sposób dokonam wymiany w Walutomacie?
- Co zrobić, by wymieniać walutę w Walutomacie?
- Jak długo trwa wymiana?
- Czy muszę się rejestrować, by korzystać z Walutomatu?
- Jak najszybciej wpłacę i wypłacę pieniądze?
- Czy wymiana w Walutomacie jest bezpieczna?
- Ile kosztuje korzystanie z Walutomatu?
- Czy mój bank pobiera prowizję od przelewów walutowych?
- Czy otrzymam fakturę?
Kupon rabatowy dla nowych Klientów!
Wpisz swój email, a wyślemy Ci 50% kod rabatowy na
prowizję od pierwszej wymiany.
Odbierz maila!
Wysłaliśmy Ci maila z 50% kodem rabatowym na prowizję od pierwszej wymiany!
Kliknij w link w mailu i zarejestruj się aby wykorzystać zniżkę